Baterie v elektrokole má za úkol dodávat dostatek energie pro motor a to stabilně a dlouhodobě. Je nutné dosáhnout vysoké kapacity a dostatečně vysokých výstupních proudů. Rovnice je jednoduchá. Čím větší kapacita, tím delší dojezd na jedno nabití. Pro tyto baterie neplatí takové omezení velikosti jako u AKU nářadí, které musí být rozumně malé pro snadnou manipulaci. Vysoké kapacity se v tomto případě dosáhne sérioparalelním řazením článků. Tedy paralelním zapojením článků (nejčastěji 3-6) a následné zapojení několika těchto sestav do série. Ve výsledku se tím dosáhne 3-6 násobné kapacity jednotlivého článku. Například z článků s kapacitou 2,5Ah vznikne baterie s výslednou kapacitou 7,5-15Ah. Paralelním zapojením článků se stejně i zvyšuje výstupní proud. Toho se využívá, protože potom lze použít články s vysokou kapacitou, ale jen se středně velkým výstupním proudem 10-20A na článek. Nemusí jít tedy o nejvýkonnější články, které jsou dražší. Baterie do elektrokol a golfových vozíků potom jsou poměrně veliké, aby se do nich uložil co nejvyšší počet článků.
Pro repase baterií do elektrokol, golfových vozíků a podobných aplikací máme osvědčené články Sony, Panasonic či Sanyo.
Ceny repasí těchto Li-Ion baterií naceníme vždy individuálně po otevření baterie a jejím prozkoumání. Kromě vlastní baterie k repasi je nezbytné dodat i nabíječku pro testování.
Tyto baterie přijímáme k repasi pouze od zákazníků z Chrudimi a blízkého okolí pro nutnost osobního předání/ vyzvednutí na prodejně i složení zálohy v hotovosti.
Repase Li-Ion baterií do elektrokol a vozíků trvají déle, než repase ostatních baterií. Je to způsobeno rychlostí nabíjení a vybíjení baterie při testování – baterie mají vysokou kapacitu, která se dlouho nabíjí a samozřejmě i dlouhou dobu i vybíjí. Tento proces nelze urychlit. Navíc některé z nabíječek nabíjí malým proudem a tedy i pomalu. Také elektronika v baterii má omezení na maximální výstupní proud.








